Здравейте!
моля изберете как желаете да се свържете с нас
office@flatmanager.bg
+359 (0) 875 333 000

Управлeние на имоти

Услугата е достъпна за градовете София, Пловдив, Варна и Бургас, както и за курортите на Черноморското крайбрежие, Пампорово и Банско.

Типове управление на имот

Различните типове наеми имат своите особености и за всеки наемодател е важно да прецени предимствата им, за да вземе най-доброто решение за своя имот.

 

Добре познаваме четирите сегмента на наемния пазар и сме насреща, за да улесним процеса и да отнемем всички грижи, като Ви осигурим възможно най-висока доходност, спокойствие и сигурност.

Краткосрочен наем

Управление на имот, който се отдава под наем за период от 1 до 30 дни през платфоримите AIrbnb, Booking.com и др.
Ползвате имота си, когато пожелаете, като си осигурявате допълнителен доход от отдаването му с краткосрочен наем.

21.6%

Комисиона

bg

с включено ДДС

Средносрочен наем

Управление на имот, който се отдава под наем за престой от 4 седмици до 1 год. за настаняване на служители от международни компании и дигитални номади.
Пазарна ниша с по-високи приходи и ниска амортизация на имота.

16.2% - 21.6%

Комисиона

bg

с включено ДДС

Дългосрочен наем

Управление на имот, който се отдава под наем за период от минимум 1 год., като го превръщаме в сервизиран апартамент с консиерж услуги. Получавате фиксиран месечен доход, без да се ангажирате с поддръжка, битови сметки и комуникация с наемател.

10%

От месечния наем

bg

 но не по-малко от 120лв. с ДДС на месец

Оставете всички грижи на нас.

Осигурете си по-висок доход, спокойствие и ценно време.
Свържете се с нашия екип за безплатна консултация на тел. +359 875 333 000 или през контактната форма.

Изпратете запитване

Често задавани въпроси​

Как се изчислява комисионата за управление на имот и какво включва тя?

Комисионата варира от 13% (за управление на имоти за средносрочно наемане и резервации за повече от 4 седмици) до 18% (за управление на имоти за краткосрочно наемане и резервации за по-малко от 30 дни).
В зависимост от вида управление, върху комисионата се начислява и ДДС.

 

Комисионата включва:
Реклама и маркетинг на платформи за краткосрочно наемане
Динамично ценообразуване и управление на заетостта
Обработка на резервации
Комуникация с наемателите преди, по време и след престоя;
Осигуряване на достъп на наемателите до имота чрез метод за самонастаняване
Организиране на почистване на имота, пране на спално бельо и кърпи, попълване на консумативи
Организиране на дейности, свързани с поддръжката на имота и дребни ремонти.

 

Комисионата НЕ включва:
Комисиони на платформи за краткосрочно наемане
Еднократна такса за почистване за всеки престой – таксата се заплаща от гостите и не е част от нетния доход на имота
Наем на спално бельо и кърпи
Разходи за поддръжка и ремонт
Лично посрещане и настаняване на гости

Ключов фактор за успеха на краткосрочното отдаване под наем на апартаменти е местоположението им – в идеалния случай имотът се намира в централната част на градовете, на пешеходно разстояние от повечето туристически атракции или плажове и ски писти в курортите.

 

Желателно е имотът да е реновиран през последните 2-3 години и да изглежда приветлив, като предлага основни удобства за гостите.

 

За средносрочно наемане имотът може да се намира и в близост до райони с бизнес сгради, но е задължително да е модерно обзаведен и да разполага с работно пространство.

Ние се грижим за събирането на плащанията от всички платформи. Всеки месец до 10-то число изпращаме подробен отчет с резервациите от предходния месец, а до 15-то число ви превеждаме печалбата, като удържаме всички разходи.

 В нашия дигитален клиентски портал можете да следите в реално време, кога се отдава под наем имотът и при какви условия.

Възможно е да посрещнем и настаним лично гост в апартамента, според Вашите изисквания или в определени ситуации, тъй като услугата не е включена в нашата комисионна и се заплаща допълнително.

Цената е 30 BGN / € 15.34 с ДДС за резервация.

Закупуването и попълването на следните консумативи: кафе, веро, кухненска гъба, кухненска хартия, таблетки за съдомиялна машина, перилен препарат и др., се извършва периодично от нашите оперативни екипи.

Изплаща се фиксирана сума от 20 лв. / € 10.23 с ДДС на месец, като този разход се приспада при изплащането на дохода.

Какви са условията за включване в платформата на Homes & Villas by Marriott International?

Всяка собственост се проверява и одобрява от екипите на Marriott International. Платформата НЕ приема апартаменти с една спалня или имоти без кухня.

Всички препоръчителни изисквания от списъка с оборудване в нашия наръчник трябва да са налице, състоянието на имота трябва да е перфектно, а интериорът трябва да е от среден до висок клас.

Комисионата на платформата е търговска тайна.

Ако вече разполагате с някое от изброените по-горе, ще приспаднем стойността им от първоначалната такса, стига да отговарят на нашите изисквания за качество.

 

Препоръчваме Ви да използвате нашите спални комплекти, тъй като те са по-икономични и не се налага да се занимавате с попълването на комплектите в случай на счупване или амортизация.

Има две възможности: чрез самообслужване (сейф за ключове, който инсталираме на входа на сградата) или лично настаняване от наш служител.

 

Личното настаняване е с допълнителна такса от 30 BGN / € 15.34 с ДДС за резервация.

При управлението на имот с краткосрочен или средносрочен наем, единственото задължение на собственика е да плаща редовно сметките за отопление, вода, електроенергия, интернет и кабелна телевизия.


При управлението на имот с традиционен дългосрочен наем, собственикът няма никакви задължения – ние се ангажираме с всичко, включително и с плащането на сметките.

С цел по-ефективно поддържане на имота, нашите оперативни екипи могат, по свое усмотрение, да извършват някои или всички от следните дейности, без предварително одобрение от Ваша страна и с общ месечен лимит до 60 лв. / € 30.68 с ДДС, а именно: смяна на електрическа крушка, закупуване на допълнителни съдове, отпушване на канализация, източване на радиатори и други дейности, които НЕ изискват намесата на специализирани майстори.

 

За ремонт на счупени брави, отстранени контакти, казанчета и други подобни дейности, нашите оперативни екипи използват услугите на подизпълнители и са длъжни да Ви информират за цената на посещението, в случай че тя надвишава сумата от 60 лв. / € 30.68 с ДДС, и да получат Вашето одобрение.

Ние работим с надеждни партньори, които могат да изпълнят тези дейности за Вас. Свържете се с нас за повече информация.