Управление на имот с дългосрочен наем
Бъди безгрижен рентиер на своя апартамент, като оставиш Flat Manager да се погрижи за управлението на дългосрочния ти наем.
За Вас предлагаме три варианта, по които може да отдадете имота си на дългосрочен наем:
Управление на дългосрочен наем
Какво представлява услугата?
Flat Manager поема цялостното управление на имоти, които се отдават под наем дългосрочно, като ги превръща в сервизирани апартаменти. Това дава възможност за максимизиране на наемната цена на Вашия имот.
Професионалното обслужване на имота и редовните проверки са предпоставка за ниска амортизация, съответно – по-добра и стабилна доходност.
Комисионата за управление е в размер на 10% от месечния наем, но не по-малко от 120лв. с ДДС на месец, дължима само при нает имот.
Комисионата включва следните услуги:
- Гарантирано изплащане на наема на определено число от месеца
- Регулярни проверки на състоянието на имота
- Поддръжка и отстраняване на дребни повреди
- Данъчна оптимизация
- 24/7 комуникация с наемател/и
- Контрол на плащанията за режийни сметки
- Счетоводство и финансови отчети
Фиксиран наем
Какво представлява услугата?
Flat Manager наема имота Ви и започвате да печелите веднага – без търсене на наематели и без излишни ангажименти.
Получавате наема си гарантирано всеки месец в определен ден, а поддръжката и плащането на режийните сметки остават изцяло наша грижа.
*Услугата е налична след оглед и оценка от наша страна.
Годишно предплащане на наема
Какво представлява услугата?
Flat Manager Ви предплаща наема за една година наведнъж – получавате значителен капитал предварително, който може да използвате според нуждите си.
Нямате грижа за това дали имотът е зает, дали сметките са платени, както и за поддръжката – всичко това остава на нас.
*Услугата е налична след оглед и оценка от наша страна.
Оставете всички грижи на нас
Flat Manager е една от малкото компании в България с опит, инфраструктура и технологии за обслужване на краткосрочни, средносрочни и дългосрочни наеми на апартаменти.
Ние ще се погрижим за всичко, осигурявайки стабилно и печелившо партньорство за Вас.
Изпратете запитване
Често задавани въпроси
Как се изчислява комисионата за управление на имот и какво включва тя?
Комисионата за управление на имоти с дългосрочен наем е в размер на 10% от месечния наем, но не по-малко от 120лв. с ДДС на месец.
В комисионата се включва:
- Първоначален оглед и опис на апартамента
- Изготвяне на всички документи при намиране на наемател (или смяна на съществуващите)
- Ежемесечно посещение на имот, с цел проверка на състоянието му
- Контрол и проверки за плащане на режийни сметки
- Събиране и изплащане на наем (ние поемаме риска от евентуално забавяне на плащането от страна на наемателя, така че Вие да получавате месечния си наем на фиксирана дата)
- Комуникация с наемател/и
- Осигуряване на майстори за отстраняване на повреди и дребни ремонти
- Телефонна линия на български и английски език за спешни случаи
- Консиерж услуга за наемателите – те могат да поръчат регулярно или основно почистване и пране на дрехи, спално бельо и мебели, получават отстъпки за активности, екскурзии и заведения
В комисионата НЕ се включва:
- Разходи по поддръжка, ремонтни дейности и освежаване на имота – те са за сметка на наемателя или наемодателя, според естеството на отстранения проблем
Необходимо ли е да имам наемател, за да се възползвам от услугите ви?
Не – ние можем да съдействаме с намирането на наемател/и.
Плащам ли комисиона за управление, когато в имота няма наемател?
Комисиона се заплаща единствено, когато имотът е нает.
Кога получавам месечния си наем?
Вие получавате месечния си наем на 10-то число от текущия месец за съответния месец.
Какво се случва, ако наемателят забави плащането на наема?
Дори наемателят да забави плащането на месечния наем, ние ще Ви преведем сумата на фиксираната дата за получаване, а ние ще имаме ангажимент да проследим и получим плащането от наемателя.
Какво се случва, ако има щети в апартамента, след напускането на наемател?
Екипът ни има ангажимент да провежда регулярни проверки за състоянието на имота, което е предпоставка да бъдат предотвратени или своевременно остранени евентуални повреди и щети.
Ако все пак, след напускането на наемателя, в имота има щети, те следва да бъдат отстрани за сметка на депозита, а остатъкът от него се връща на наемателя.
Екипът ни има ангжаимент за организацията и контрола по отстраняване на щетите. Ако сумата по отрстраняването им е по-висока от размера на депозита, разходът следва да се координира и одобри от собственика на имота.