office@flatmanager.bg
+359 (0) 875 333 000

Управление на имот с дългосрочен наем

Комисиона: 10% от месечния наем, но не по-малко от 120лв. с ДДС на месец.

Услугата е достъпна за градовете София, Пловдив, Варна и Бургас.

Предимства

Управлението на имот с дългосрочен наем е иновативна услуга, която отнема грижите на наемодателя и предоставя добавена стойност за наемател/и.


Вие получавате своя месечен наем на фиксирана дата, а ние имаме ангажимент за всичко – комуникация с наемател/и, контрол на плащанията на режийни сметки, регулярни проверки и отстраняване на повреди, данъчна и административна оптимизация. А наемателите имат спокойствието, че могат да разчитат на своевременна реакция от нашия екип при евентуален казус в имота.

Какво представлява услугата

Flat Manager поема цялостното управление на имоти, които се отдават под наем дългосрочно, като ги превръща в сервизирани апартаменти. По този начин и благодарение на консиерж услугите за наемателя, имотът попада в по-висока ценова категория. А обслужването на имота и редовните проверки са предпоставка за ниска амортизация, съответно – по-добра и стабилна доходност.
Комисионата за управление е в размер на 10% от месечния наем, но не по-малко от 120лв. с ДДС на месец.

Оставете всички грижи на нас

Flat Manager е една от малкото компании в България с опит, инфраструктура и технологии за обслужване на краткосрочни, средносрочни и дългосрочни наеми на апартаменти. Ние ще се погрижим за всичко, осигурявайки стабилно и печелившо партньорство за вас.

Изпратете запитване

Често задавани въпроси​

Комисионата за управление на имоти с дългосрочен наем е в размер на 10% от месечния наем, но не по-малко от 120лв с ДДС на месец.

В комисионата се включва:

  • Първоначален оглед и опис на апартамента
  • Изготвяне на всички документи при намиране на наемател (или смяна на съществуващите)
  • Ежемесечно посещение на имот, с цел проверка на състоянието му
  • Контрол и проверки за плащане на режийни сметки
  • Събиране и изплащане на наем (ние поемаме риска от евентуално забавяне на плащането от страна на наемателя, така че Вие да получавате месечния си наем на фиксирана дата)
  • Комуникация с наемател/и
  • Осигуряване на майстори за отстраняване на повреди и дребни ремонти
  • Телефонна линия на български и английски език за спешни случаи
  • Консиерж услуга за наемателите – те могат да поръчат регулярно или основно почистване и пране на дрехи, спално бельо и мебели, получават отстъпки за активности, екскурзии и заведения

В комисионата не се включва:

  • Разходи по поддръжка, ремонтни дейности и освежаване на имота – те са за сметка на наемателя или наемодателя, според естеството на отстранения проблем

Не – ние можем да съдействаме с намеринаето на наемател/и.

Комисиона се заплата единствено, когато имотът е нает.

Вие получавате месечния си наем на 10ти число от текущия месец за съответния месец.

Дори наемателят да забави плащането на месечния наем, ние ще Ви преведем сумата на фиксираната дата за получаване, а ние ще имаме ангажимент да проследим и получим плащането от наемателя.

Екипът ни има ангажимент да провежда регулярни проверки за състоянието на имота, което е предпоставка да бъдат предотвратени или своевременно остранени евентуални повреди и щети. Ако все пак, след напускането на наемателя, в имота има щети, те следва да бъдат отстрани за сметка на депозита, а остатъкът от него се връща на наемателя. Екипът ни има ангжаимент за организацията и контрола по отстраняване на щетите. Ако сумата по отрстраняването им е по-висока от размера на депозита, разходът следва да се координира и одобри от собственика на имота.